sobota, 18 października 2014

Mięta

 Remont pokoju Marysi nieco się przedłuża, przez co, od kilku tygodni panuje tu kompletny bałagan. Wszystko to przez brak czasu, zdarzają się dni kiedy to odrabiamy lekcje do 21:00, bo zajęcia w Szkole Muzycznej trwają do 18:00 ... I tak, w jeden dzień pomalowałam ściany, w drugim sprzątałam po malowaniu, w trzecim próbowałam położyć tapetę, w czwartym ją położyłam, w piątym sprzątałam po tapetowaniu, itd. Po prostu - śmieszne, że odnowienie tylko połowy pokoju trwa prawie miesiąc. W między(braku)czasie "dziobię" trochę w mojej drewutni, męczyłam się z odnowieniem starego biurka, które w końcu stanęło w i tak nie przygotowanej części pokoju. Za tę, mam zamiar zabrać się w listopadzie. Już nie mogę się doczekać, zwariowałam właśnie na punkcie koloru miętowego, który sama sobie wymieszałam z białej farby i turkusowego barwnika. Uwielbiam kolory (!), nigdy nie zrozumiem fascynacji kolorem białym. Miętę planuję wpleść w kilku meblach. Teraz "męczę" szafkę nocną, która będzie posiadała miętowe drzwiczki i szufladkę i już zastanawiam się, czy starej komodzie nie pomalować na ten kolor szuflad...? Wracając do biurka, licytowałam kilka sztuk, jedno po drugim, ale ceny końcowe dochodziły do tysiąca zł. To kupiłam za 200, może to i dobrze, że nie jest tak bogato zdobione jak tamte, bo mięta była by już przesadą. A tu proszę, przepiękne !





WCZEŚNIEJ






5 komentarzy:

  1. Pięknie wykończone szafki, jeju sam muszę w końcu coś znaleźć dla siebie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, robótki w sam raz na zimowe wieczory... :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba ten pomysł z ramkami, u mnie w domu też jest tego sporo, zdjęcia są przedstawione nawet na specjalnych kratkach wentylacyjnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba :) tym bardziej, że kupiłam je bardzo tanio i przemalowałam na żółty kolor.

      Usuń
  3. Moja droga blogerko nominowałam Cię do Libster Blog Award. Szczegóły tutaj: http://gisikowo.blogspot.de/2014/10/nominacja-do-liebster-blog-award.html. Zapraszam do zabawy!!!

    OdpowiedzUsuń