czwartek, 24 kwietnia 2014

PÓŁKI ZE SZKŁA

W końcu - pomalowane i otynkowane! Zajęło mi to prawie cały kwiecień, ale będąc kucharzem, ogrodnikiem, sprzątaczką, praczką i co najważniejsze - mamą, trudno jest wygospodarować trochę wolnego czasu na przyjemność jaką jest remont. I tak straszyło przez miesiąc, porozrzucane: drabina, pędzle, wiadra, folie, deski . Do szczytu jest 5,5 metra - łatwo nie było ale się udało. Jak jest (?)...szaro, najważniejsze, że dusza śpiewa.
Co nowego? Pojawiły się półki ze szkła. Nie miałam pomysłu jak wykorzystać 40 cm wolnej przestrzeni pomiędzy belką a ścianą, najlepszym rozwiązaniem okazało się szkło które nie zasłoni światła lamp podświetlających kamienną ścianę. Mocowanie na kątownikach metalowych w szczelinach pomiędzy otoczakami podtrzymuje dosyć ciężką 6 mm szybę ze szkła hartowanego. A na nich, metalowe kosze do których włożyłam donice z kwiatami, po drugiej stronie stara walizka w szarą kratę i dwa żaglowce z którymi nie mogę się rozstać.Ciekawe, jak ogarnę wzrokiem cały salon, to wyczuwam w nim tęsknotę za podróżami..?..hm ...
Na regale stanęły trzy obrazki malowane na desce, tematyka jakby męska, zdecydowanie przypadła mi do gustu. Jedyne co pozostało do zrobienia, to wypełnić półki regałów, zapewne, w międzyczasie  narodzi się kilka nowych, ciekawych pomysłów.

I na koniec słowa mojego męża, po tym, jak zobaczył kolejny, muzealny eksponat - walizkę.
- Może Ci jeszcze nieboszczyka wykopać(?), będzie się świetnie komponował z otoczeniem... - bezcenne.


ikea dmuchawiec, wajnert rock, biokominek

żaglowce

stara walizka

stara walizka, kamień dekoracyjny otoczak

lustro w drewnianej ramie

pólka szklana

kosz metalowy

garbus

obraz na desce, garbus

obraz na desce, garbus

york

wajnert rock, ikea dmuchawiec,biokominek






5 komentarzy:

  1. Bardzo elegancko wyglądają takie półeczki. A kominek cały czas zachwyca..

    miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Monia :) Ja też jeszcze nie mogę wyjść z podziwu, że ów kominek mi "wyszedł". Choć kanciaki się trochę powykręcały - schnąc, nie stracił uroku.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda! Bardzo nowocześnie oraz gustownie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, własny pomysł na pułki ze szkła? :)

    OdpowiedzUsuń