niedziela, 23 marca 2014

BELLDECO

Miłośnikom rzeczy pięknych marka zapewne dobrze znana, dla mnie od momentu kiedy trafiłam na nią w jednym ze sklepów internetowych - miłość od pierwszego wejrzenia. Zapragnęłam wszystkiego i to od razu ! Niestety, budżet mocno nadwyrężony, tu się wali, tam się sypie, eh... chciałaś starą chałupę to teraz nie marudź. Tak czy inaczej, odkładając grosz do grosza uzbierałam na mój wymarzony od dawna serwis wypełniając po brzegi moją pustą dotąd witrynkę. A jak o witrynce mowa, to nie mogę pominąć dwóch jej ozdobników w postaci jeleni, w końcu - nic co wiejskie (w tym z lasu) nie jest mi obce. Od zawsze powtarzam, że z zamiłowania jestem wieśniakiem :) Osobiście do jeleni nic nie mam, za to mój mąż ... jak zwykle - przewraca znacząco oczami . A może do salonu kupić poroże ....?






















3 komentarze:

  1. Śliczne kubeczki, a figurki są urocze, zwłaszcza jeleń.Poroża w salonach są fajne, zwłaszcza w białej aranżacji:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny ten łoś - jeleń. Uwielbiam takie figurki:)

    miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie witam
    Z wyrazami szacunku
    Pozdrawiam
    sławek

    Opis Interview...
    Galeria, dziewięć albumów, 161 zdjęć.
    Spis galerii, nazw albumów znajduje się po prawej stronie na górze pod kalendarzem miesiąca
    zielonej strony w t ł a kolorze

    Pozdrawiam raz jeszcze
    życząc wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń