sobota, 23 sierpnia 2014

...muzeum ?!

 Przekopując mój skarbiec na poddaszu natknęłam się na kilka ciekawych, bo powlekanych gipsem ram. Już od dawna nosiłam się z zamiarem powieszenia map które kupiłam jakiś czas temu ale ciągle brakowało mi na nie pomysłu. I tu dodatkowo bonus, w podobraziu jednej z ram ukryta była rycina, mniemam, że to oryginał, przedstawiająca Bolesławiecki ratusz z mniej więcej 1920 r. A mapki (?), jedna ręcznie wykonana, przez Tadeusza Steć w 1956 r. przedstawiająca szlaki w Karkonoszach, dwie kolejne z prywatnych zbirów kolekcjonerskich, również obrazujące Karkonosze, z jednym wyjątkiem, te z okresu międzywojennego.


kamień dekoracyjny otoczak


kamień dekoracyjny otoczak




kamień dekoracyjny otoczak


kamień dekoracyjny otoczak


kamień dekoracyjny otoczak


kamień dekoracyjny otoczak





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz