sobota, 28 listopada 2015

DIY - choineczki ze styropianu

Zupełnie przypadkiem natknęłam się na karton w moim garażu, a że był nadzwyczaj lekki zajrzałam do środka. Owszem przyznaję się do tego, że mam skłonności do zbieractwa ale zawartość tego opakowania nawet mnie zaskoczyła. Styropianowe pianki (?), prawdopodobnie  trafiły tu z jakimś szklanym zakupem, czy elektroniką, pojęcia nie mam. Pomysł na wykorzystanie ich, pojawił się od razu. Może nieco kiczowate, styropianowe ale kompletnie za darmo - choineczki.


 Do ich wykonania potrzebowałam zaledwie kilku "śmieci" są to patyki, drewniany pieniek pokrojony na plastry, resztki styropianu walające się po wszystkich kątach oraz przypadkowe zielone znalezisko - pianki.










4 komentarze:

  1. Wspaniały blog, zapraszam do mnie po baner Blog na medal!

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł-pięknie wyszło!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wszystkie cztery pojechały na szkolny kiermasz świąteczny :)

      Usuń