środa, 10 września 2014

LUDWICZEK

 Zwariowany tydzień, od rana gonitwa - ubieranie, śniadanie, Szkoła, praca, Szkoła Muzyczna, lekcje, kolacja, problemy z zasypianiem etc. przez co niewiele udało mi się zrobić. Martwi mnie trochę fakt, że coraz mniej czasu mam na swoje pasje, no ale dziecko jest najważniejsze, a pasje (?), w międzyczasie.  Nadal kompletuję akcesoria do nowej aranżacji pokoju Marysi i tak w tym tygodniu kupiłam "Ludwika", zniszczony i niezbyt pachnący nie zrobił na mnie wrażenia. Na szczęście stan drewna był idealny. Starą warstwę lakieru przetarłam watą, po czym nałożyłam lakierobejcę w kolorze orzech, identycznym jak poprzednio. Tkanina obiciowa była w krytycznym stanie, zastąpiłam ją welurową w odcieniach szarości, dopasowanych do koloru tapety jaką wybrałam . W sumie zajęło mi to dwa dni, jednego dnia malowanie w drugim obijanie - tu pojawił się kryzys, kiedy to po trzech godzinach wbijania zszywek opadły mi ręce, stwierdziłam, że mam dosyć ! Co druga się wyginała, bo drewno było zbyt twarde. Zrobiłam kawę, usiadłam na podłodze i - "Słuchaj Ludwiś, jak dzisiaj z tobą nie skończę, to będę zmuszona wynieść cię na strych a tam już drewnojady porachują ci słoje..." Ludwiś zmiękł, a ja już nigdy nie podejmę się tapicerowania...



mój dom moja miejsce


mój dom moje miejsce


mój dom moje miejsce


mój dom moje miejsce


mój dom moje miejsce

mój dom moje miejsce


mój dom moje miejsce


5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie to zrobiłaś, podziwiam i powiem tobie, że ja też nie mam czasu na pasję, ale wszystko kiedyś mija, nawet największy kocioł życiowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... a ja wymiękam przy jednym dziecku, aż strach pomyśleć co by było gdybym miała ich kilka sztuk :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta ceramiczna mozaika na białym tle, zdecydowanie biała lub jakaś jasna fuga dała świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ten Ludwik piękny i dostojny! :) Jestem pod ogromnym wrażeniem, bo efekt jest rewelacyjny. Widać, że Twój dom jest Twoją pasją :))

    OdpowiedzUsuń
  5. BARDZO CIEKAWA ŚCIANKA CO TO JEST ? MOŻNA WIEDZIEĆ?

    OdpowiedzUsuń