sobota, 26 września 2015

Karkonosze na starych pocztówkach.

Moje zbieractwo niestety postępuje. W minionym tygodniu, udało mi się kupić kilka starych kart pocztowych, które zapoczątkowały nową kolekcję. Utrzymana będzie w mojej ulubionej tematyce, bo jak już wiadomo turystyka górska to jedna z moich największych pasji. Oczywiście, żeby je wyeksponować kupiłam ramki, które jak się później okazało, kompletnie nie pasowały do prawie stuletnich pocztówek. I znów udałam się na nasz zakurzony i ciemny strych, niestety z gipsowych ram, które stały pod ścianą, pozostały same deski. Jednak nie wróciłam z pustymi rękoma, ostatnia, choć mało atrakcyjna, była podstawą do wykonania tej pseudo wystawki. Całość, poza ramą, tworzy sznurek, kilka wkrętów i klamerki. Takie niby nic, a cieszy.







A na nich, niestety, nieistniejące już schroniska; Księcia Henryka i na Śnieżce.


Moje ukochane Śnieżne Kotły, a poniżej również nieistniejące schronisko na Starej Polanie.


Kolejne dwa punkty, to na szczęście, mające się świetnie Samotnia i Strzecha Akademicka.


I mój kompletnie niemodny kącik.



1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy pomysł na pokazanie tych pięknych pocztówek. Podoba mi się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń