czwartek, 23 stycznia 2014

KWIETNIK


Przekopując internet w poszukiwaniu czegoś, co by się wkomponowało w dekor na kominie, zatrzymałam się na dwóch rzeczach : kwietniku i świeczniku. Rozważając za i przeciw, wybrałam kwietnik, który zajmował większą powierzchnię i był bardziej dekoracyjny. Ale ... był zbyt drogi. Długo się nie zastanawiając, odwiedziłam znajomych ślusarzy, a ci zaproponowali ten sam kwietnik w połowie ceny (!).
 W ten oto sposób, w niedługim czasie stanął on - kwietnik w stylu retro. Jak da się zauważyć, szala na której postawiłam styl kolonialny i retro, przechyliła się w kierunku tego drugiego. Na efekty niestety, trzeba będzie jeszcze trochę poczekać, ponieważ na samą kuchnię trzeba czekać miesiąc....nie mówiąc o całej reszcie, którą będę komponować z kuchnią. Na szczęście - nigdzie mi się nie spieszy.
mój dom moja pasja kwietnik kuty

mój dom moja pasja kwietnik kuty

mój dom moja pasja kwietnik kuty

mój dom moja pasja kwietnik kuty

mój dom moja pasja kwietnik kuty



                                                                                                                           Mój dom - moja pasja...









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz