poniedziałek, 22 grudnia 2014

Poznaj moich teściów :)

- Marysiu, może zrobiłabyś etykietki na prezenty ?! Wymyśliłam, bo od dłuższego czasu kręciła się bez celu, nie dając mi możliwości zapakowania podarunków.
Bez chęci odparła - No, dobrze.... I zniknęła w swoim pokoju. Uf, chwila dla pakowacza, nadmienię, że nie lubię i nie potrafię pakować prezentów, za to uwielbiam je dawać!
- Zrobiłam ! Krzyknęła po dłuższej chwili rozbawiona. Po czym przyniosła mi malunki bez imion i powiedziała - Zgaduj !
                                                                                             Niezłe kalambury czekają nas po Wigilii.... :)


Tym oto sposobem nadarzyła się okazja, żeby przedstawić moją rodzinkę:
      Oto przyczyna mojej radości Panna Maria 
  

Marysiu ? A tato to nie za chudy ?
....A niech mu będzie - odparła.
Mój mąż ;)


Moja mamcia - Marysia :)


 i jej wybranek, a mój tato - Jureczek


Jak zawsze śliczna siostra Kasia


i jej miłość, mąż Krzysztof


Siostrzenica Zuza


 i jej brat Igor


Teściowa Jadzia


 i teść Tomek


Kuzynka Marysi - Ola


i kuzyn Michał


I mogłabym tak bez końca...bo nasza rodzina jest bardzo duża.

Na koniec, w świątecznym klimacie
urywek Wigilii ks. Jana Twardowskiego

"kiedy znów zaczął merdać puszysty ogon tradycji,
wprosiła się choinka (...)
elegancko ubrana
mlaskały kluski z makiem"

Kochani
życzę Wam zdrowych i spokojnych 
Świąt Bożego Narodzenia
oraz 
samych sukcesów i radości 
w nowym 2015 roku.

                                Dominika J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz